4 Ekim 2011 Salı

Alternatif Anne'de Yazıyorum

Minik oğlumun doğumundan sonra iş hayatına uzak kalmam ilk başlarda benim için kabus gibiydi. Hamileyken mobbing'e maruz kalarak işsiz kalınca eşimle bütün planlarımız alt üst olmuştu. Mobbing'e maruz kalmama rağmen doğum iznimden sonra dönebileceğim bir işim olmasını hedeflemiştim ve sonrasını belirleyemediğim için epeyce düşünmüştüm. Bunca zaman sonra geriye dönüp baktığımda, o zamanlar kayıp sandığım zaman diliminin benim için müthiş kazanımlar barındırdığını görüyorum. Öncesinde tutmaya başladığım bu bloguma devam ederken minik oğlumuz büyüdükçe onunla ilgili paylaşımlarımı yazıya döktüğüm Minik Kartal  blogum da hayat buldu ve ben yazmayı çok sevdiğimi, daha çok şey yapmak istediğimi anladım. İşte o noktada Alternatif Anne'yle yollarımız kesişti. Alternatif Anne'de Hobi Bölümü Editörü oldum. Evet bölümümün adı da Hobisel oldu, yani blogum bölüm sponsoru oldu!  Alternatif Anne Manifestosu için buraya tıklayın. Bundan böyle orada yazdığım yazılarıma burada da yer vereceğim.

Üreten bir anne olmaktan, çocuğumun büyümesine bire bir tanıklık yapmaktan ve ona bu yolda bu mesafede eşlik edebilmekten, ilgi alanlarım doğrultusunda araştırmalar yapmaktan, bilgilerime yenilerini eklemekten ve yazılarıma aktarmaktan mutluyum. Sadece istekleri belirlemek lazım sanırım. Sonra kapı aralanınca ışığı görüyorsunuz! Siz de kapınızı aralayın ve ışığın yolunuzu aydınlatmasına izin verin!

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger
Sevgili Ziyaretçim,
Blogumda aradığını bulmanı ve ziyaretinin keyifle geçmesini dilerim. Sevgi ve sağlıkla...