5 Mayıs 2010 Çarşamba

Homer Simpson'lı Ahşap Boyama Pano




Ahşap boyamada sınır yok görüyorsunuz ki:) Kabul ediyorum tepsi ya da başka objeleri boyamak çok keyifli ama; ressamların tablolarını ahşaba aktarma fikri benim için hepsinden üstün bir keyif. Bir ressam Simpsonlar'ın Homer'ını yapmış; hem de ünlü ressam Rambrandt'ın tarzıyla; ne de güzel yapmış:) 

Bu çalışmada zor transfer tekniği uyguladım ve boyama ile resmi tamamladım, üzerine sentetik vernik uyguladım. Bir de fotoğraf makinem daha iyi olsa aslında daha net bir şekilde paylaşabileceğim ama yine de buna şükür diyorum:)

Bu arada arkadaşımın iki buçuk yaşındaki güzel kızı bu resmi görünce "anne değiştir bunu ben bundan çok korkooo" dedi:) Büyüyünce Simpsonlar'ı o da sevecek biliyorum:)

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger
Sevgili Ziyaretçim,
Blogumda aradığını bulmanı ve ziyaretinin keyifle geçmesini dilerim. Sevgi ve sağlıkla...