19 Nisan 2010 Pazartesi

Yılbaşı Kutusu




Her ne kadar bahar geldiyse de yaptığım bu sevimli kutuyu paylaşmadan edemeyeceğim. Bu kutuyu yılbaşı için yapmıştım, içine yılbaşı kurabiyeleri koyup sunmayı düşünerek. Üzerindeki sevimli aile resmi öyle keyifli ki, hakkaten buz gibi karlı bir kış gününün ardından çıkan sıcacık güneşle masmavi gökyüzünü hatırlatıyor bana.


Bu ahşap kutuda dekupaj uyguladım ve kutunun yanları
ndaki mavi renkli boyamayı stencil fırçasıyla dik vuruşlarla yaptım. İşin aslı, böyle bir kutuyu boyamak, büyük objeleri boyamaktan biraz daha uğraştırıcı; yani sanki obje küçüldükçe işi artıyor ama olsun:)

2 yorum:

Banuca dedi ki...

Yoprumlarda rastladığın blogunu gezmeye başladım, burada yorum yapmadan geçemeyeceğim... ÇOOOOK ŞİRİİİİİN... Ellerine sağlık....

Tülay Çulha Sarı dedi ki...

Çok teşekkür ederim Banuca, sevgiler!

Powered By Blogger
Sevgili Ziyaretçim,
Blogumda aradığını bulmanı ve ziyaretinin keyifle geçmesini dilerim. Sevgi ve sağlıkla...