5 Haziran 2009 Cuma

Fimo Yapraklı Ahşap Boyama Tepsi




Bu tepsi benim ilk ahşap boyama deneyimim ama aslında daha sonra yaptığım birçok tepsiden daha güzel olduğunu söyleyebilirim. Acaba ilk gözağrım olduğu için bana mı öyle geliyor? :) Yapraklar fimo. Önce ahşap tepsiyi zımparaladım, sonra astar boyasını yaptım. Daha sonra dışını ve yanlarını altın sarısına, içini de turkuaza boyadım. Fimodan yaptığım yaprakları dağınık şekilde peçete tutkalıyla yapıştırıp, tepsinin iç kısmını yapraklarla birlikte hafif varakladım. Sonra da üstüne yüz kat vernik uyguladım. Yüz kat vernik, bence çok özel bir ürün. Karıştırması, kıvamı, kuruması gerçekten incelik istiyor; tamamlandığında da bildiğimiz cam görünümüne bürünüyor. Kim icat etmişse tebrikleri hakediyor.

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger
Sevgili Ziyaretçim,
Blogumda aradığını bulmanı ve ziyaretinin keyifle geçmesini dilerim. Sevgi ve sağlıkla...