12 Mayıs 2009 Salı

Bebeğimi Beklerken

Eşimle altı yıldır evliyiz. Neredeyse başından beri eşimin bebek istemesi ve artık benim de çok istemekle birlikte kendimi hazır hissetmemin ardından sürekli bir doktor edindik; çünkü emin ellerde olmalı, bebeğim ve kendim için gerekli güven ortamını sağlamalıydı. Doktorumla bebek istediğimizi ve bununla ilgili olarak önce gerekli kontrollerden geçmek istediğimi görüşerek planlı ve sağlıklı bir hamilelik için gerekli adımları atmaya başladım. Kontrollerden geçtikten sonra folik asit kullanmaya başlayarak bu güzel projeyi (:)) hayata geçirdik...derken bilinen testin pozitif çıkması ve doktorun teyidiyle hayatımıza bebeğimizi de alarak otuzdokuz haftalık hamileliğin sonunda Kartal bebeğimiz dünyaya geldi. Şimdi yavrumuz beş aylık. Hamilelik boyunca ve şu ana kadar birçok kadın gibi ben de hamilelik, doğum ve bebekle ilgili kaynaklar bulup bol bol okudum; kaynaklarımdan biri de elbette uçsuz bucaksız internetti. O yüzden önümüzdeki günlerde hamilelikle ve bebek gelişimiyle ilgili kaynak olabilecek nacizane birikimlerimi ve güzel anılarımı paylaşacağım. İlgisini çekenlere ve ihtiyacı olanlara ulaşsın diye...

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger
Sevgili Ziyaretçim,
Blogumda aradığını bulmanı ve ziyaretinin keyifle geçmesini dilerim. Sevgi ve sağlıkla...