8 Haziran 2010 Salı

Pembeli Ahşap Boyama Çerçeve



Arkadaşımın yeni doğan kız bebeği için yaptığım çerçeve. Ponpon fırça yardımıyla
boyadım ve kabarık çıkartmalarla süsleyip sprey vernikle tamamladım.










Üzerindeki sevimli çıkartmaları almak için kırtasiyeye gittim ve "çıkartma çeşidiniz var mı?"
diye sordum; "çıkartma mıı?" diye sordu adam. " Hani defterlere filan yapıştırılıyor renkli çiçekli, böcekli..." diye tarif etmeye çalıştım ve nihayet adamcağız " hıı çıkartma değil de sticker var" diye bu tatlı çıkartmaları gösterdi:) Eskiden çıkartma derdik biz, şimdi olmuş adı sticker:) Yabancılaşıyoruz ya, hadi öyle olsun...





Sonuçta çıkartmalar tam da istediğim rengi ve hareketi kattı çerçeveye. Bu arada çıkartmaları Cadence'nin her çeşit hobi materyalini yapıştırabilen "çok amaçlı yapıştırıcı"sıyla yapıştırdım. Ürünü kullanmanızı tavsiye ederim; su bazlı, çok amaçlı, kuvvetli ve şeffaf. Çıkartmalar vernik aşamasında da problem çıkarmadı. Parlak vernik de yine istediğim sonucu verdi ve çerçeveye yeterli pırıltıyı kattı bence. Mat vernik her objeye olmazmış, kabul ediyorum:)


Hiç yorum yok:

Powered By Blogger
Sevgili Ziyaretçim,
Blogumda aradığını bulmanı ve ziyaretinin keyifle geçmesini dilerim. Sevgi ve sağlıkla...